PIGUP&KO appen nu på engelsk, ukrainsk og rumænsk

03.07.2020,

I løbet af uge 28 bliver PIGUP&KO appen opdateret, så den kan bruges på tre nye sprog. Det er nødvendigt, at du opdaterer appen, men den vil automatisk gøre dig opmærksom på det. Når den er opdateret vil den automatisk anvende telefonens sprogindstilling. Telefoner hvor indstillingerne ikke er danske, ukrainske eller rumænske vil se appen på engelsk.

"Vi håber at udvidelsen af sprog, vil gøre det nemmere for ansatte på landbrugene selv at tilmelde de døde dyr, så snart de er placeret på afhentningspladsen. Appen kan allerede i dag anvendes af flere brugere på samme tid, men nu er der flere, som kan få den på deres foretrukne sprog".

Et resultat af samarbejde

Opdateringen af PIGUP&KO til flere sprog, er det første resultat af samarbejdet med de 15 landmænd i Forum for bæredygtig innovation SecAnim, som blev etableret sidste år.

"Vi er rigtig glade for samarbejdet i forummet. Det har givet os nye indsigter, og der er flere nye tiltag sat i søen, som skal gøre servicen til de danske landmænd endnu bedre". Siger Rikke Klitgaard Friis, som er tovholder på forummet og udviklingen af de nye løsninger.

6.000 månedlige brugere

PIGUP&KO bruges hver måned af 6.000 landmænd hver eneste måned, men der er stadig potentiale til endnu flere brugere.

Legal Notice | Databeskyttelseserklæring | © Daka Denmark A/S, Lundagervej 21, DK-8722 Hedensted, CVR-nr 33776039, +45 7674 5111, daka@daka.dk